tirsdag den 20. december 2011

MAKEOVER

fotograf Camilla Hey www.heyfaces.dk
FØR                                                        

     
EFTER

 

 

 

Stemningsbilleder: Stemningsbilleder                                                                       


Kære Sanni
Hold da op hvor har du givet mig et par super gode oplevelser!!!
Ja jeg har jo næsten været hele pakken igennem, først da du var her hjemme og lave garderobetjek, vi var ude og shoppe sammen og sidst men ikke mindst tog du mig med ud til fotografen, hvor du ordnede mig og jeg fik taget nogen super billeder.
Jeg har lært rigtig meget hver gang jeg har været sammen med dig, du har en energi og er virkelig på når du arbejder, du kommer med en masse input både med tøj, sko, tasker, smykker, div. tilbehør, hår, make-up og mix på kryds og tværs.
Det har været noget af det bedste jeg længe har gjort for mig selv! Selv om jeg "bare" er en alm. pige så kan det faktisk også godt betale sig økonomisk, jeg har allerede sparet en masse på alle de fejlkøb jeg normalt ville foretage mig, samtidig med at du har åbnet op for et hav af muligheder med det jeg allerede havde i forvejen.
Jeg synes at du er en helt fantastisk person og super professionel, tænker over hvem jeg er hvordan min hverdag er så det hænger sammen med min påklædning. Du har forklaret og vist mig en masse på en så pædagogisk måde, at det ikke har været sådan at jeg efterfølgende ikke har kunne bruge halvdelen.
Jeg har virkelig følt mig som en prinsesse og fået en super positiv oplevelse som jeg ikke ville være foruden.
Jeg kunne blive ved med at komme med positive ord og ros til dig.
I dit selskab kan man næten ikke andet end føler sig som noget ganske særligt, 1000 tak.
Håber at vi ses igen :o)
De bedste anbefalinger fra
Marianne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar